چطور در بازار دوربين مداربسته موفق باشيم؟

۲۳ بازديد

چطور در بازار دوربين مداربسته موفق باشيم؟

 

 

بازار دوربين مداربسته بازار بزرگي است كه تا 3 سال قبل يك بازار در حال رشد به شمار مي رفت اما امروزه دوران رشد خود را پشت سرگذاشته و با ثبات تر شده است. البته سيل افراد تازه وارد به اين بازار هنوز متوقف نشده و اين موضوع رقابت را براي بسياري از فعالان سخت كرده است. در اين مطلب مي خواهيم در رابطه با نحوه كار دقيق در بازار دوربين مداربسته بيشتر صحبت كنيم.

رقابت بيشتر يعني شرايط سخت تر

زماني كه در هر بازاري رقابت افزايش مي يابد، به خودي خود عده اي از افراد فعال در اين بازار كسب و كار خود را افزايش مي دهند. تمركز شما بايد بر روي عملكري موثرتر باشد تا بتوانيد كسب و كار خود را در دوره سخت بازار حفظ كنيد. موثر عمل كردن اصول كلي خاصي دارد كه در اين مطلب در مورد چند روش آن صحبت مي كنيم:

1 - دايره تخصصي كار خود را مشخص كنيد

يكي از اصول كلي فعاليت در هر كسب و كاري، اجراي تخصصي آن است. سعي كنيد بازه فعاليت و محصولات خود را مشخص كنيد و خارج از اين بازه فعاليت نكنيد. اين يعني مثلا مشخص كنيد كه تنها مي خواهيد در زمينه فروش محصول يا نصب آن فعاليت كنيد. يا فقط بر روي دو برند مشخص از دوربين مداربسته كار مي كنيد. پريدن از شاخه اي به شاخه ديگر تمركز شما را بر روي هدف اصلي از بين مي برد و باعث مي شود در نهايت منفعت پاييني از همه آنها به دست آوريد. سعي كنيد در بخش هايي فعاليت كنيد كه اطلاعات خوبي از آنها داريد و با مشكل كمتري در آن روبه رو هستيد.

2 - گستره كار خود را افزايش دهيد

نخصصي كار كردن به معناي كوچك بين بودن نيست. سعي كنيد زمينه هاي تخصصي نزديك اما متفاوتي در بازار داشته باشيد. مثلا در كنار دوربين مداربسته بر روي دستگاه هاي دزدگير، سيستم اعلام حريق و فعاليت هاي نزديك ديگر هم كار كنيد. زمينه هاي جديد را پيدا كرده و آنها را به صورت تخصصي ياد بگيريد تا بتوانيد بيشتر و موثرتر پروژه بگيريد. در بسياري از پروژه هاي امنيتي نياز به انجام همزمان چند خدمات وجود دارد. سعي كنيد مواردي را انتخاب كنيد كه به هم نزديك و مرتبط باشند تا بتوانيد براي يك مشتري چندين بار كار كنيد.

3 - بيشتر تلاش كنيد

طبيعتا در شرايط سخت بازار اولين گروهي كه حذف مي شوند افراد كم توان هستند. پس بايد بيشتر كار كنيد. بازارهاي مدرن ديگر مبتني بر حضور در مغازه نيستند. شما نمي توانيد تنها با نشستن در مغازه و دفتر خود مشتري جديد به دست آوريد. سعي كنيد از تمام وقت هاي اضافه براي انجام فعاليت هاي تبليغاتي، آموزشي و تحقيق بازار استفاده كنيد.

4 - تبليغات چندگانه داشته باشيد

سعي كنيد تبليغات را در يك زمينه محدود نكنيد. روشهاي تبليغات هم بازه زماني و دوره تاثير خاص خود را دارند. برخي روش ها فصلي هستند و برخي پر هزينه. براي گرفتن بيشترين نتيجه بايد سعي كنيد از روش هاي مختلف تبليغاتي بهره ببريد.

5 - به بازارهاي جديدتر فكر كنيد

در طول فعاليت در زمينه دوربين مداربسته هميشه به بازارهاي جديد هم فكر كنيد. قرار نيست شما تمام عمر خود را در يك بازار فعاليت كنيد. بازارهاي جذاب و پرسود هر روز در حال ايجاد شدن هستند و افرادي در اين بازارها برنده اند كه سريع تر وارد آنها شده اند. در كنار فعاليت در زمينه دوربين مداربسته به بازارهاي جديد ديگر مثل توريسم، اي تي، پوشاك و ... هم فكر كنيد. با ديدن هر كسب و كار به شرايط و سود آن فكر كنيد. شايد يكي از همين كسب و كارها آينده خوبي براي شما ايجاد كند.

 

منابعي براي مطالعه بيشتر:

  1. تكنولوژي WDR در دوربين مداربسته چيست و چه كاربردي دارد؟
  2. عملكرد حسگر تشخيص حركت دزدگير
  3. اهميت اينترنت اشيا در خانه هاي هوشمند
  4. اهميت نصب دوربين مداربسته در ساختمان هاي مسكوني
  5. نظارت تصويري و حفاظتي براي امنيت منزل در نوروز
  6. بزرگترين تغيير صنعت امنيت از سال 2010 تاكنون چيست؟
  7. سيستم نظارت ويدئويي از راه دور ابزاري براي بهينه‌تر كردن سيستم هاي نظارتي
  8. تامين امنيت محل كار در دوران دوركاري
  9. تكنولوژي پردازش تصوير يا VCA چيست ؟
  10. DVR Acusense هايك ويژن
  11. دوربين مداربسته ديد در شب
  12. افزايش ميزان فروش هايك ويژن در سال 2020
  13. دوربين مدار بسته براي اماكن مسكوني
  14. انواع دوربين هاي مداربسته

انواع دوربين مدار بسته از نظر ظاهر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.