تور كرمان و گشت و گذار در تور كرمان نوروز

۱۰۲ بازديد

تور كرمان و گشت و گذار در تور كرمان نوروز

دوست دارم درباره مقاله خوبي كه براي سفر با تور كرمان و گشت در تور كرمان نوروز كه در خبرنامه دانشجويان درج شده صحبت كنم با شما:

تور كرمان و كرمان گردي حتماً براي شما شگفتي‌هاي نهفته در ابنيه تاريخي‌اش بسيار دارد كه به‌گونه‌اي مهم در تحول تاريخ دست داشته‌اند و بي‌شمارش بودنشان دليل بر مركز توجه بودن اين خطه در قرون گذشته دارد.

 تور كرمان در ايام عادي و يا نوروز،  آنگاه‌ كه شما را با سازه‌هاي بين‌المللي‌اش با انواع باغ‌ها، برج‌ها، عمارت ها و... درگير تمدن به ‌جامانده از نياكانمان مي‌كند قطره‌ قطره شهدي را در كام وجودتان مي‌ريزد كه براي اتصال شما به گذشتگان نقش مهمي را ايفا مي‌كنند.

 با مهمان شدن در تور كرمان عزيز گويي به ايران‌گردي پرداخته

https://faragasht.com/تور-كرمان/

 و مي‌توان نمونه‌اي از جاذبه‌هاي مختلف كشورمان را در اين تور كرمان فارا گشت به‌ خوبي مشاهده نمود. آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير در تمامي سفرهايي كه براي گردشگران محيا نموده كرمان را به‌ عنوان شهري كه پل ارتباطي به بسياري از شهرهاي ديدني ديگر است مركز توجه ويژه قرار داده و هرساله عده كثيري را عازم اين بخش از كشورمان مي‌كند.

آسياب بادي اگرچه جزء كوچكي از ديدني‌هاي اين شهر است اما خود به‌تنهايي مي‌تواند جاذبه‌اي گيرا براي توريست‌ها و گردشگران داخلي باشد كه تا حال نمونه‌هاي مدرن آن را فقط ديده و نمونه‌هاي قديمي‌تر كه بسيار جذاب نيز هستند ذوق هنري آن‌ها را تحريك نكرده است، چگونه مي‌توان سازه‌اي مرتفع كه با اقتدار بر پا ايستاده و امروزه به رستوراني شكيل تبديل گشته تا مسافران علاوه بر حظ بردن از ظاهر و بناي بيروني از درون آن نيز ديدن نمايند را با عظمتش ناديده گرفت، اين جاذبه در كنار هفت باغ علوي كه تقريباً در نزديكي هم هستند آرامش و استراحت را براي مسافران به ارمغان مي‌آورند.

كرمان سفري تركيب از سنت و مدرنيته

تركيب سنت و مدرنيته در كنار هم در اين آسياب بادي و تأسيس رستوران و كافي‌شاپ كه تمامي سليقه‌ها را پوشش داده، ايده جالبي است كه در كمتر منطقه‌اي از كشورمان مي‌توانيم نمونه‌اي از آن را بيابيم، با گذر از آسيب بادي ارگ راين چشم‌هايتان را نوازش مي‌دهد و اين بار صلابت را در خشت‌هايي كه قلعه را تا آسمان برافراشته ترسيم مي‌كند و هزاران گردشگر را با ديده دل ‌و جان به‌سوي خود مي‌كشاند، تركيب مربعي با برج‌هايي باصلابت و سردري بزرگ خود از دور مي‌تواند عظمت امپراتوري‌ها و سلطنت‌هاي آن زمان را به رخ مردمان اين دوره بكشاند و وجود قسمت‌هايي چون سربازخانه، بارانداز، مكتب‌خانه، مسجد و... نشانه‌اي از توجه و دقت نظر طراحان آن را برساند.

اگر از گرماي كويري كرمان به دنبال پناهگاه امني مي‌گرديد، باغ فتح‌آباد يك قصر رؤيايي را در برابر ديدگان شما ترسيم كرده كه خنكاي آب درون حوض در كنار عمارت ها، برج‌ها و باروها و قناتي كه مركزيت اين باغ را در دست گرفته و بر زيبايي و مفرح بودن آن افزوده است، اين باغ مي‌تواند شمارا در يكي از زيباترين جاذبه‌هاي تور كرمان فارا گشت، گوشه‌اي از تاريخ اين شهر را ترسيم كند، خصوصاً امروزه كه با تدابير صورت گرفته مي‌توان آن را به محلي براي توليد و تكثير گياهان دارويي يافت كه بر رونق اين باغ افسانه‌اي افزوده و محوط? سبز آن را به ملجائي براي علاقه‌مندان به مقوله گياه‌شناسي تبديل كرده است.

 اگر تا حال اين مكان‌هاي ذكرشده را نديده‌ايد و يا اگر بانام بردن آن خاطرات سال‌هاي گذشته سفر شما و حضورتان در آن برايتان تداعي شده مي‌توانيد با انواع تورهاي كرمان با فارا گشت همراه شده و با مراجعه به آنجا لذتي فراوان را نصيب خود نماييد.

تور كرمان نوروز و گشت و گذار عيد امسال

هر شهري در ايران طرفداران خاص خود را دارد كه اگر بارها به آن سفركرده باشند بازهم نمي‌توانند دل از جاذبه‌هاي كم‌نظيرش بريده و مقصد ديگري را انتخاب نمايند تور كرمان نوروز توريست ها را به سرزميني مي‌برد كه كتيبه‌ها، كلوت ها و اماكن تاريخي‌اش آن‌ها را براي سفري به سير درگذشت هاي ايران آماده كرده كه در دل ايران همتايي براي آن كمتر يافت مي‌شود.

 مناطق كويري شهداد در نزديكي گندم بريان لذتي وصف‌ناپذير را براي شما فراهم مي‌كند و يكي از بهترين جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر در ايام نوروز و عيد به ‌حساب مي‌آيد، بعد از اين ديگر فرقي نمي‌كند به كدام سمت در تور كرمان نوروز فارا گشت حركت كنيد از هر سوي اين فقط زيبايي و جذابيت است كه خود را پس از ديگري نمايان كرده و شما را در پهنه‌اي عظيم و چشم‌نواز با كمك يك تور همراه مي‌كند.

آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي و كرمان گردي در نوروز ايام زيبايي را با تورهاي خود در عيد  هرسال فراهم نموده و با سفرهايي متنوع به اقصي نقاط ايران تمام خانواده‌هاي عزيز ايراني را از نعمت سرزندگي و نشاط نوروزي بهره‌مند مي‌سازد.

 شما با هر بودجه و توان مالي كه وارد اين آژانس شويد مي‌توانيد يك تور نوروز به‌ صرفه را هديه گرفته و لحظاتي شگفت‌آور را براي خانواده خود فراهم نماييد. كرمان پذيراي شما با آغوش باز در كنار عارفان و نامداران خود شمارا مهمان باغ شاه نعمت اله ولي كرده و با سفر به منطقه گندم بريان، شهداد، سيرچ، كلوت هاي چشم‌نواز را به شما نشان خواهد داد به ‌هرحال تور كرمان نوروز با جاذبه‌هاي خود هرساله پذيراي خيل وسيع گردشگراني است كه زيبايي‌هاي آن را يكي پس از ديگري مي‌پسندند و طالب و دوست دار آن‌ها هستند.

براي سفر كرمان با كي هماهنگ كنيم

اگر دوستدار دست ‌نوشته‌هاي خطي، قرآن‌هاي نفيس و... باشيد كتابخانه و موزه شاه نعمت اله مجموعه كاملي را در اختيار ديدگان شما مي‌گذارد كه تا دلتان مي‌خواهد سير در تاريخ سير كرده و انواع مجموعه‌هاي آن اطلاعات تاريخي شما را همانطور كه در ويكي پديا نيز آمده است تكميل نمايد و باغي به ‌تمام‌ معناي از سرسبزي درختان و طراوت قرآن‌هاي خطي و خاطرات زره و شمشير را برايتان يادآوري نمايد، مقبره شاه نعمت اله ولي با تمام شكوهش در كنار باغ شازده ماهان يك سفر تمام و كمال را محيا مي‌كند اگرچه ديدني براي ديدن در كرمان مهربان فراوان است اما اين بازمانده دوره قاجار مي‌تواند به‌تنهايي از ورود تا قسمتي كه به شاه‌نشين معروف است آدمي را با آب، درخت، سبزه و كندو كاري‌هاي تاريخي آن زمان چنان مجذوب نمايد كه ساعت‌ها برايش ثانيه‌اي بيش نگذرد.

تا اينجا متوجه شديد كه كرمان شهري است كه حتما بايد ببينيد و برنامه هاي كامل جاهاي ديدني كرمان ميتونه سفري فوق العاده را براي شما به ارمغان بياورد، اقامت در هتلهاي كرمان با شرايط مختلف از ارزان تا لاكچري با امكانات تفريحي كامل، و تور ليدرهاي محلي تحصيلكرده مطمئنا سفر را كاملتر ميكنند و خوبه كه شما هم در اين تور ثبت نام كنيد و آماده شويد براي مسافرتي لذت بخش و متفاوت.

ميگويند رزرو تور هاي كرمان با رزرو هتلهاي كرمان فارا گشت كاملتر ميشود، اين نشان از اهميت داشتن محل اقامتي تميز و با كيفيت در اين سفر است تا بدون دغدغه و مشكل شبها بعد از گشتهاي ويژه و خستگي را به در كنيد و صبح با انرژي صبحانه هتل را ميل كنيد و آماده شويد براي گشت و گذار بعدي. پس با اين شرياط رزرو هتل كرمان هم ميتواند به اين خدمات توسط اين آژانس اضافه گردد.

اگر امسال نوروز قصد سفر به اين خطه از سرزمين ايران را داريد و مشكلاتي مانند نبود هتل، كمبود بليط و... كه ممكن است درراه برايتان مزاحمت ايجاد نمايد نگرانتان مي‌كند انتخاب اين آژانس به ‌عنوان بهترين مجري اصلي تورهاي كرمان نوروزي گزينشي شايسته است كه سفر شمارا با خدمات و امكانات ويژه خود تضمين نموده و هرگونه نگراني از اين حيث را از شما دور خواهد نمود، تهيه بليط، رزرو هتل‌هايي با امكانات فوق‌العاده، ترانسفر هواپيمايي و... حمايت همه‌جانبه‌اي است كه اين آژانس برتر كشوري در اختيار تمامي مسافران خود قرار داده و سفري رضايت‌بخش را براي تور كرمان فارا گشت همه آن‌ها محيا مي‌كند به‌ گونه‌اي كه به‌جرئت مي‌توان گفت تورهاي اين آژانس به ياري و محبت خداوند بي نهايت مهربان شلوغ‌ترين و پرطرفدارترين نمونه در مقابل رقيبان خود است.

 

منبع هايي كه براي اين مقاله ميباشند:

https://www.faragasht.com

http://iusnews.ir/

https://en.wikipedia.org/wiki/Deh_Nowruz,_Kerman

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.